Skäms på mig!!

Nu var det ett tag sen ja... Men jag bara jobbar ju hela tiden =( och när jag inte jobbar är det för fint väder för att sitta vid datorn och uggla men det är väl så det är. Ska inte skriva så mycket nu heller ville bara visa att jag lever.

Stefan och Albin tvättar vinterdäcken jag misstänker att Albin bistår med sin expertis i allra högsta grad. Min lilla skruttunge. HAn var ute och gick med sin dockvagn förrut efter ett tahg ställde han den i skuggan... pratade lite på sitt språk och gick försiktigt därifrån. jag misstänker starkt att bebisen helt enkelt skulle sova i skuggan.... Kan han vara så smart??

Nä nus ska jag ut i det fina vädret.!!!




Bilden är nog tagen i påskas när stefan o Albin var på gotland. Lilla eller stora karlsö i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Vg

Självklart är han så smart!!!

(om tvekan finnes måste det bero på föräldrarna ;););)

2009-05-31 @ 20:11:01
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0