Orkade inte

Nej jag orkade verkligen inte åka in till staden och handla till kissarna så det blev bara willys i sörping. Där handlade jag lite smask till kvällen. Vi ska grilla och äta bulgur sallad med fetaost MMMMmmmm vad gott. Det bästa är ju att det är både nyttigt och gott. me like...

Albin sover och jag har suttit på altanen i lugn och ro med Vi föräldrar tidningen som damp ner i brevlådan idag, jag blir alltid lika glad när den kommer...

Det är lite svårt att skriva blogg när katterna vill vara med och se vad som händer på skärmen... men de är ju så söta mina kissar...

Nähe ni gott folk nu ska jag fortsätta läsa lite innan huliganen vaknar vilket borde vara snart eftersom han har sovit i två timmar nu..

Puss på er all!!



Kortet är taget första kvällen de bodde hos oss... nu är de ungefär dubbelt så stora men lika söta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, fick du Vi Föräldrar redan idag, då borde väl jag få den imorgon då.. :) Jag håller med, visst blir man glad när det kommer nåt annat än räkningar på posten! :P

2009-05-15 @ 17:04:06
URL: http://irrelevant-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0