Lite tråkigt lite skönt

Alltså jag blir inte riktigt klok på mig själv ibland... Jag har längtat till kvällen hela dagen ... planerade allt så bra... Albin skulle sova tidigt och jag ligga i soffan o ch se på TV och dricka en cider... VAd h'änder?+A lbin somnar tidigt, redan tio i sju sover han och nu är klockan 10 över åtta och jag är jätte uttråkad =(  Vad gjorde man innan man fick barn??? såg man bara på tv då?? Hur som helst är det tråkigt att sitta vid tvn. Skit sammma nu har jag gnällt lite och nu ska jag ddra något gammalt över mig och invänta melodifetivalen...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Hm, jag tror inte att jag nånsin varit särskilt mkt för tv, däremot satt jag mer vid datorn innan Eddie föddes. Eller i soffan med en bra bok. :)



Var du ensam hemma igår kväll alltså? Låter trist..

2009-05-17 @ 09:47:03
URL: http://irrelevant-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0