Värmeslag

Herregud vilken värme... men nu mullrar åskan i kanterna så jag håller tummarna  för en störtskur och ett ordentligt busväder. Luften skulle ju så innerligt behöva rensas lite. idag har Albin fått en ny fin barnvagn och han äslar den redan, man får inte plocka upp honom ur vagnen =) Jag hinner inte skriva så mycket det är mycket som ska donas med nu när man har semester. Japp ni läste rätt, i lördags gick jag på 5 veckors välbehövlig ledighet och jag tänker njuta varje sekund och inte ha en gnutta dåligt samvete, det är ju ändå ens rättighet. Nu talar jag visst i tungor men men skit samma.

Puss på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Heej! Vad skönt med 5 veckors semester! Vi får ta o få till en spel o grill kväll eller nåt snart va?? *har ju inte setts på eeeevigheter... =( *



Massa pussar på er!!

2009-07-02 @ 11:30:27
URL: http://josepena.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, spännande med ny vagn! Vad blev det för vrålåk då? :)

2009-07-04 @ 20:42:19
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0