mätt och belåten

Det blev köttbullar och potatismos... allt hemlagat. Eller inte? Mamma scans köttbullar och felix pulvermos blev det, det är ju inte dirket någon höjdare men det funkar i nödfall. Under tiden jag lagade mat så var Stefan och Albin ute och åkte pulka och det tyckte lillsorken om riktigt mycke, han satt som en solstråle när stefan släppte honom nerför den branta backen... eller var det kanske våran garageuppfart? Det var det nog och den är ju inte särskilt brant men Albin tyckte det var riktigt tufft och att det gick fort oj vilket leende =) stefan försökte ta kort på honom men han fick aldrig med huvudet på bild så de bilderna är inte ens värda att lägga upp här men det kommer nog någon annan bild från deras utevistelse när stefan lagt in bilderna på datorn. Jag har glömt hur man gör nämligen det var så länge sedan jag gjorde det

Nä nu ska jag börja ladda inför en ny arbetsdag.

Tjoflöjt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0