JIPPI!!

Inga spyor inatt... gu d så skönt men jag andas inte ut ännu det gör jag om typ en vecka eller så... Vill ju att han ska må bra så vi kan åka på våran tänkta glögg kväll imorgon hos VG o Danne o liam förstås =)

Nu återstår bara tapeterna i tv-rummet... igår försökte vi så gott det gick att städa upp allt damm o skit men jag tror nog det blev ganska bra hoppas jag så nu håller jag tummar och tår för att det blir klart imorgon eller kanse inte klart men påbörjat iallafall... det är inte kul att ha ett rum mindre till förfogande det blir liksom trångt kan man säga =)

Nähe ni gott folk nu ska jag ha lite morgon mys med Albin i soffan ...

Tänkte slänga in en bild på Albin o hans bästa Liam!!


Så söta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0