Tänker tillbaka

Idag har jag varit hos Karin och hennes Astrid, Erica och jossan var där också. Jag kan inte låta bli att tänka på förr i tiden när vi "hängde" =) ojojoj då var det liv i luckan, Vad vi festade flera gånger i veckan och vi bodde i stort sett hos Karins föräldrar, varje vecka länsade vi deras skafferi och deras frysar o kylar. de kunde inte förstå hur Karin kunde äta så mycket när hon var själv hemma. Hennes päron var ju på landet typ hela sommrarna så där var vårat lilla party place =)  ( de kom bara hem och fyllde på förråden) Gud vad jag är glad att jag har upplevt den tiden men jag skulle nog inte orka med det nu tror jag. Men jag hoppas att vi kan ses snart ogen och festa lite ordentligt.

NÄhe ni gott folk nu ska jag göra matsäck till familjekvällen på dagis...

Sätter in en bild på Karin och Erica när de är i sitt esse =)



Karin med löshår och grannens löständer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0