GRAVID!!!

JA ni det skulle jag kunna vara men det är jag inte... Efter att ha varit hos VG på klädparty och sniffat på bebis Dennis, som bara var såååå söt, så drar det ju lite extra i bebis tarmen om man säger så. Jaja vu får se vi har ju nästan all tid i världen och det är ju itne ens säkert att det tar sig. Om Stefan skulle läsa det här nu så vet jag precis vad han skulle säga(Läs med butter och nedstämd ton) : Vi kan ju börja med att ha sex lite oftare.     Men karlar är ju aldrig nöjda =)

Åhh det är skoj att blogga igen så nu kan ni nog vänta er att det trillar in lite inlägg titt som tätt.

Min pluttis fyller snart 2 år det är ju helt galet  och han är för den delen helt galen också. Idag hittade jag honom uppe i fönstret över soffan ett par gånger resultat av det: Albin jätte nöjd Mamma mindre nöjd.


Så söta!!!

Två stora pojkar
Det här kortet är väl ändå lite gulligt?? Eller vad tycker du VG??? =)



Det här kortet är ju bara sååå gulligt =)




Han var söt då också =)



Här var det partaj dags kan jag misstänka.!!! Visst är det fint med dubbelhaka. NOT!!!


Nä nu orkar jag inte med mera nbostalgi... fortsättning följer helt enkelt.

Puss på er!!



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha, jaa du, det där med bebissug känner jag igen. :P o med sexet också, för den delen, haha. :)



Jag köpte grävskopetröjan o så bjussade mamma på ett plagg, o då fick det bli ett par turkosa svettisknickers. :) För hur mkt snack det än är om könsroller o unisex hit o dit så tycker jag ändå om att klä min plutt i bilar o dylikt, hihi. ;) Du då?

2009-05-13 @ 09:02:06
URL: http://irrelevant-blogg.se
Postat av: Vg

Åhh vad söta min o din lilla plutt är!! Små godingar helt enkelt!!!!Stefan oxxo är fin!!

Så det så!!!=D

pussokram

2009-05-13 @ 12:31:35
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0