Varför just idag?

Varför ska det blåsa just idaag? Det har inte blåst på hela sommaren men idag när vi ska åka båt då jävlar sätter det igång. Ja idag drar vi ju till Gotland, det ska bli mysigt. Några dagar ska stefan och jag vara i rödsten (stefans familjs sommartuga) medans Albin är hos farmor och farfar, jag tror det blir så iallafall, hoppas =) den lilla stugan har ingen el och inget vatten o havet är precis utanför. ME LIKE A LOT. Sen hoppas jag även på att vi ska åka till KAtarinas land och dricka vin och ha det mys...

Nä nu ska jag duscha för innan vi ska åka till ÖN så ska vi gratulera Jonas som fyller 30 år idag. HIpp Hipp Hurra!!!

men jag kanske återkommer med ett inlägg när jag är iväg!!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0