Utmanad av wirrevg

4 Favoritprogram: Top model, Familjen Annorlunda, typ alla dokumentärer och Lets Dance =)

4 saker jag gjorde igår: Var med Albin på dagis, lagade mat, hade ont i huvudet, var på jobbet och åt efter dagis 

4 saker jag ser fram emot: .Få lön, vara ledig i nästan två veckor, åka till badhuset med Albin i helgen och så ser jag fram emot att min förkylning ska ge med sig.

4 favorit resauranger:  Thai i skpg, brasken, Mcdonalds, S:t george

4 saker på önskelistan: Hitta ett bra jobb, vinna 25000 i månaden i 25 år. att albin ska trivas på dagis och att vi snart har två små kissemissungar som busar omkring här =)

4 personer jag utmanar: Sara Lina Sandra Sofie F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0