Me and I

japp nu har jag haft Me And i Party och vi var bara fem stycken men tror Sandra fick lite sålt ändå, hoppas det iallafall.
Till dig Emma så kan jag ordna så du får ha ett party om du vill och då är ju jag o Vg givna gäster =) Annars skulle Vg ha ett i typ april maj då ska vi komma ihåg att säga till dig så du också kommer... Vore ju trevligt att ses.

Jag har en ganska ynklig karl här hemma nu, febrig o allt. 39.2 hade han alldeles nyss så vi får hoppas att febern sjunker lite, han ser inte allt för piggelin ut kan jag säga. Hoppas kära gud att jag klarar mig... Jag tror ju inte på gud (tror jag) men du kan väl vara lite bussig ändå kanske??

Nähe nu ska jag sussa för imorgon är det dags att lämna Albin på dagis för första gången, men det kommer nog gå alldeles lysande hoppas jag,

Bye bye!!



Mina favvo boys på Gran Canaria =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill inte åka och jobba inatt! :0( "Han" har inte hört av sig så vi får se vad som händer!

2009-02-12 @ 20:45:24
URL: http://nogg.se/evigsingel
Postat av: Sandriz

Jaha VG får ha en länk på din blogg men inte jag?

Skönt att det går bra på dagis.

Hälsa Stefan att han ska krya på sig.

Puss o kram

2009-02-12 @ 21:58:51
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja, vet inte om jag vill ha något själv, har så svårt att få ihop folk.. men jag kommer gärna till VG förstås. :P



hittade du nåt fint?

2009-02-13 @ 09:51:07
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0