Host host

Jäkla hosta, usch och fy. Man kan nog säga att det gör ont i HELA kroppen är jag hostar nu och man hostar ju inte bara lite då och lite då. nej då hela jävla tiden. Jag vill inte att det ska bli natt för då kommer jag ligga där och itne kunna sova.
Själv är jag också, stefan gick till grannen på andra sidan kullen och tog en öl, men han blir nog inte så sen hoppas jag, men man vet ju aldrig, de kan ha mycket att avhandla...
Nähe ni gott folk nu ska jag återgå till ryggläge i soffan och ta ett STORT glas KALLT vatten. Det är riktigt gott men det ska vara så kallt att det nästan gör ont i tänderna,..

See you later!

P.S Det ser ut som att Stefan o Albin får bada utan mig imorgon =( D.S

Kommentarer
Postat av: Sara

NEEEJJJJ, du får inte bli sjuk!! :0(

2009-02-14 @ 10:05:58
URL: http://nogg.se/evigsingel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0