Dagis pojken

Idag har Albin varit på dagis HELA dagen. Jag väckte honom vid halv sex imorse och Albin  tyckte jag var mycket konstig och han funderade nog en hel del på vad vi hade fått för ett ryck. Det har iallafall gott jättebra och han var jätteglad när jag kom och hämtade honom. Glad men trött, vi hann bara hem så kröp han upp i soffan och somnade på stört så han fick sova nästan en timma i eftermiddag men han är fortfarande jätte trött så han somnar nog ikväll ändå.

För tillfället går albin i stefans pannkaks skola så snart ska vi smaska pankisar. jag är väl inte överförtjust men jag slipper iallafall o laga mat och det ärju värt en hel del.

Nähe ni gott folk jag kanske återkommer senare.

bye bye!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska be att få tala om att Theodor o jag saknar er massa nu!!!

2009-02-23 @ 21:29:39
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0