Trääääligt!!

5 veckor har Stefan varit Pappaledig nu och imorgon är det alltså dags för honom att börja jobba igen. Jag vill inte det serru, för jag trivs med att gå hemma o skrota med honom men det är klart att jag förstår att det inte funkar om inte annat så ska det bli fint i plånboken nästa månad .:) I veckan som kommer ska det laddas för TVÅ slutprov och så sakteliga påbörja Administration B kursen, det ska bli skönt när proven är klara faktiskt! Nu ska jag invänta Så Ska Det låta och sen blir det ju BIG BROTHER sååå klart!! Tack för den här veckan! Funderar förresten på att offentliggöra bloggen så att kanske flera hittar hit, nu är Ni väldigt få och jag är såå nyfiken på vilka ni är :) bye bye!!


Kommentarer
Postat av: lina gotland

Lina wahlberg här.

2012-03-04 @ 20:09:31
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: lina gotland

Lina wahlberg här.

2012-03-04 @ 20:10:33
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: stefan

Jag kollar :)

2012-03-04 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0