Dagen idag!!

Idag har jag mest bara pluggat och pluggat!! Men snart har jag lämnat in alla uppgifter så då är det bara proven kvar... Sen ska jag bara läsa Administration B och sen är det klart o det ska bli nice även om det är kul att plugga och jag funderar starkt på att plugga vidare :). Hur kommer det sig att försäkringskassan kan MISSA att betala ut pengar och de svarar bara med : oj då! Du får pengarna på torsdag... Om vi gör fel då blir det ett jefla liv. Skithuvuden är ni! O ja jag vet att den mänskliga faktorn kan spela in men det räknas ju inte när det är VI som gör fel... Jaha ja nu fick jag gasta av mig lite :) see you soon!!


Kommentarer
Postat av: stefan

Plugga plugga :)

2012-02-28 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0