Besviken =(

Den här underbara helgen som skulle innebära lite party med släkt o vänner på camping, började istället med migrän och svslutades med mindra andnöd och läkarbesök...

Vi skulle ha åkt till tättö dag med en drös släkt och vänner men inte då... Igår började albin andas tungt och bli snorig o jag hoppasdes in i det längsta att det skulle gå över men nej då. VI fick åka till doktorn och andas in ventoline och sammanlagt så spydde albin ner bilen tre gånger på vägen dit och hem. Vi kakn väl säga att lusten rann av oss lite där.
JAg pratade med Sara förrut och då skulle de precis dra igång kubbspelet och de var lagom glada i hatten allihopa... Men jag är inte bitter nej då inte ett dugg, jag sitter hellre hemma med en sjuk liten pojke som hostar så det skär i hela kroppen på mig. Hoppas de har roligt iallafall och hoppas sara lyckades laga vattenkranen som hon drog sönder under tiden vi pratade i telefonen =)

Jaja min son är iallafall det finaste och underbaraste jag har så hans hälsa är ju självklart viktigast. Han är bäst min Albin Herman Viktor Pettersson. Kanske lite busig ibland men det vore väl något fel om det inte vore så antar jag. Han är BÄST mitt gryn.
Nu sover han lite halvskapligt i sin säng och har faktiskt inte hostat så mycket på ett tag. Hoppas det ger med sig nu.

Mitt lilla ÄLSK


o mitt stora älsk =) Du är bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Vg

Du vet, jag älskar bannemej ditt lilla gryn jag oxxo!! Sen är faktiskt din Stefan en av de bästa!!!

Jag tycker om er jag!

2009-05-24 @ 12:08:07
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0