Strömming

Japp nu ska jag rensa strömmig som sedan ska stekas tillsammans med detta serveras kokt potatis , grädde och lingon sylt. Fy faaan vad gott det ska bli.
Stefan fick sin efterlängtade sovmorgon idag iallafall för jag var hemma efter typ en halvtimma så jag var hemma innan de vaknade så då tog jag Albin och Stefan slumrade vidare ett tag. Skönt för mitt samvete =)
Nä nu måste jag sätta igång med middagen. återkommer med en bedömning om hur det blev. Först måste jag nog ringa till mamma och få lite tips.



Sorry mamma men jag tyckte det var dags att du skulle synas i bloggen =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Riktigt stilig bild tycker jag, mäste bero på fotografen

2009-02-08 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0