Så blev det!!

Jaha nu är stefan o Albin i badhuset och jag stannade hemma och tycker synd om mig själv... Jag hostar som den värsta KOL männsikan och nu har snoret börjat rinna. FY FAAAN så tråkigt. JAja det är väl bara att gilla läget antar jag. Ikväll kommer iallafall Sara, Jonas och Therese hit och ska äta lite Tacos och se melodifestivalen. Jag kommer väl somnaantar jag men det gör inget. Dom kanske inte vill komma längre nu när jag har börjat o snora och hosta ännu mera. Men det får vi se. Någon som har tips på vad man ska dricka eller äta för att få bort kliandet i halsen??
Nähe nu ska jag ta lite KanJang (stavas?) och hoppas hostandet lugnar siig lite.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det är nog allt lite synd om dej! Krya på dej!

2009-02-14 @ 18:09:57
Postat av: Jojo

Hoppas du mår bättre snart igen! Krya på dig! Puss o kram

2009-02-15 @ 08:26:36
URL: http://josepena.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha, nu börjas det. nu vet ni hur det är att ha dagisbarn, mycket snor och feber blir det, ( om man har otur).

2009-02-16 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0