Hem ljuva hem!

Jahaopp nu va man e smul fattigare än i går så här dags... men oj vad mycket fina grejjer vi har.
Jag köpte bland annat
3 tröjor åt mig
två tröjor till stefan
ett par jeans till stefan
ungefär 40 plagg till Albin så jag orkar inte skriva alla =)
Fönsterlampor
taklampor
lampskärmar
handdukar
badrumsmatta
en borrmaskin till Albin som han blev överlycklig för. Det värmer ett mamma hjärta kan jag lova.
sängkläder till albin
sängkläder till oss
gardiner
en duk
en jacka till mig
en sjal
två skivor
trosor

säkert en himla massa mer men jag kommer inte på mer.




Underbara lilla familj!!
Men idag fick jag en smärre chock när jag fick reda på att Stefan aldrig stekt ett ägg under sitt 26½ åriga liv.
Är inte det lite konstigt... Även om han själv inte äter ägg så har väl alla över 15 år stekt ett ägg??
Jaja det är väl inget att haka upp sig på misstänker jag... det räcker ju med att han brer smöret på felsida av mackan..... Here we go again HIHI

Nä ni gott folk nu ska jag sova!!
Puss på er alla godingar!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en toppen dag Karin! Vad vi shoppade! :0)

Kramar

2009-02-04 @ 21:20:48
URL: http://nogg.se/evigsingel
Postat av: Sara

Tack för en härlig bra dag! Shopping shopping!



Kram

2009-02-04 @ 21:30:50
URL: http://nogg.se/evigsingel
Postat av: Emma

Ja du, vart ska detta sluta..? Inte nog med att han inte äter ägg - han brer på fel sida också! :D Haha. Det gör för övrigt min karl också, ibland. Men steker ägg gör han rätt ofta.. :P

2009-02-06 @ 08:22:53
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0