Hejsan hoppsan!!

Hinner inte skriva så mycket för jag ska snart gå och jobba men jag vill dela med mig av lite bilder från helgen och så =)

En sjuk o trött kille

Okej den här bilden är inte från helgen för den här är tagen förra veckan när Albin var magsjuk... då blir man trött och lite extra mysig av sig...



Albin gillar datorn...



Albin och Sara www.nogg.se/evigsingel  myser... Albin flirtar under tiden också =)

Nu hinner jag inte skriva mer men jahg återkommer ikväll!!

Puss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Vg

Tack för länken =)

Och kompis, om du inte vill ha kvar dom där andra länkarna, till typ allers osv så går du bara in i inställningarna om länkar o raderar dom =)

hörs o ses imorn

pussåkram

2009-02-02 @ 22:40:19
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0