Hejsan hoppsan

Idag har vi ju varit på dagis igen och det gick lysande vill jag nog påstå... Jag var med ett litet tag först sen gick jag därifrån. Då blev han lite ledsen men det gick antagligen över i samma ögonblick som jag stängde dörren. Under tiden var jag hos Sofie och Lex och Theo och de är ju bara sååå söta. Det är ju inte utan att man blir lite bebissugen men det får väl vänta ett tag antar jag. Vi har ju en bebis redan =) Sen gick jag tillbaka till dagiset lagom till maten och då blev Albin jätteledsen när jag kom, han var väl troligtvis rädd att jag skulle försvinna igen. Men ojoj vad han gillade maten han åt två stora portioner medans de andra barnen knappt fick i sig en portion. Stolt mamma =).

Nähe ni gott folk nu ska jag åka o handla lite till klädpartyt ikv'äll

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej hej. Vad kul att det går så bra på dagis! =)

Förresten, förlåt att jag inte svarade på din inbjudan om partyt, har knappt hunnit med denna vecka, den har bara svischat förbi.. Men jag har ju ingen köpa till... =( Puss puss på er!

2009-02-12 @ 17:02:57
URL: http://nogg.se/jojos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0