God afton god afton

jaha nu har man klarat av en arbetsdag till och det har väl gått bra antar jag... lite övertid blev det eftersom en del inte förstår det här med stängningstider´.
Jag vet inte riktigt vad jag sska skriva...
Vi ska ha p-möte på tisdag och det ska bli VÄLDIGT spännande att höra va som kommer sägas... jag kommer ju inte direkt skutta dit av glädje men men man måste väl visa sitt intresse. Hoppas vi hinner prata lite om semeter scemat också men det får vi se. Som det ser ut nu så har jag semester v 27-29 och om det blir så då är jag mer än nöjd. Min fjärde vecka tänker jag nog inte ta ut utan sparar den tills man behöver den bättre, alla mina föräldradagar är ju slut så de kan ju vara bra att ha några dagar att plocka av. Sen hoppas jag ju även på att man kan ta sig utomlands någon gång också och då är det också bra att ha lite dagar att plocka av.

Nähe ni gott folk nu ska jag krypa ner i bingen och slumra lite det är ju en ny arbetsdag imorgon så då måste man ju var apigg och alert. Skulle ha stängt med mamma men hon har åka på flunsan så jag får stänga med Malin istället men det är också toppen =). Mamma som aldrig blir sjuk.

Nä nu Måste jag sova.
Puss på er!


Slänger in en bild på finaste ungen i hela världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0