Du har så rätt mamma

Fick en kommentar från min mamma om att jag iallafall har mina grabbar som gillar mig och det är ju tur. Vad skulle man göra utan dom?? Mitt liv skulle inte vara ett dugg värt om jag inte hade de två boysen,
 Det gick väl skapligt på jobbet idag men stämningen är ju ltie kylig imellanåt men det får man väl ta. Det är bara att le, ta emot skiten och se glad ut så brukar dagarna fortlöpa ganska väl. Men det är bra aatt det finns mycket trevliga o roliga kunder som förgyller dagarna på jobbet (och arbetskamrater förstås). Vi har fått mycket beröm över maten och att vi är trevliga. Det här smakade riktigt gott hörde jag nog minst fem gånger idag... det är synd bara att den positiva kritiken inte uppmärksammas så som den negativa. Ojoj nu börjar jag visst bli irreterad så nu ska jag lämna det ämnet =)

Ikväll har jag varit alldeles ensam hemma och det har varit jätteskönt =) men det var lika skönt när de kom hem igen och albin var inte ett dugg trött, eller jo det var han men väldigt uppe i varv så han busade som bara den innan han somnade typ klockan 23.00. det är sent för att heta Albin Herman Viktor Pettersson, Inte kommer han väl sova längre imorgon för det men det hoppas nog Stefan på för jag ska nämligen till stallet imorgon bitti så han får inte sovmorgon då heller. stackars bubbis =( och på måndag börjar han ju jobba igen så då blir det inte någon sovmorgon heller men nästa lördag ska han få sova till middagen om han vill sen på eftermiddagen ska vi till gusum och bada med alla mina syskon och ALbins kusiner det ska bli jätte trevligt =)

Nä ni gott folk nu måste jag sova

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0