Då är det dags

Jaha gott folk. Då är det dags för min debut på blogg.se också.
Får se hur det går.

Fick ju nytt besöks rekord på Noggen under Januari månad också. 1281 personer har varit inne, helt sjukt men roligt.
Vi var ju och såg bio igår kväll och filmen var bra. När vi gick ut från biografen så kändes det som om klockan var typ tio halv elva men han var i själva verket bara kvart i åtta.
JagSomnade som en klubbad säl när vi kom hem.
Först gick jag och la Albin sen gick jag och la mig direkt efter tror inte klockan var mycket mer än 21.45 när jag somnade. Som sagt var jag trött.
Idag blev det ingen sovmorgon precis, Albin ville upp vid 07.45 så det var bara att gå med.
Han åt mycket frukost idag. Två stora smörgåsar och en youghurt, det är så skoj att se på honom nu när han äter klokt igen.

Karin och Albin har städat hans rum på leksaker som han inte använder så att han kan få lite mera plats att leka på och dom fick ihop en kartong som ska flyttas upp på vinden.
Det blev faktiskt mycket plats på golvet men det brukar vara så när det är ny städat.
Jag för min del städade och plockade i köket undertiden så nu ser det rätt skapligt ut.

Vi beställde ju ved härom kvällen så vi gjorde plats till den nya igår. Så jag kan ju skryta med att vinterveden redan är fixad. Det är inte dåligt att ha årets åtgång torr och klar innan februari är slut. Fick det till ett bra pris också så man kan inte klaga.

Nehe nu ska jag hitta på något att göra. Kanske umgås med familjen som leker inne på Albins rum.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0