Tjaaaaaaaaaaa!!

I`m back. Men kanske bara för en gång den här månade´n men iallafall =)

Nu går klockan sååå sakta, tjugo över tolv kommer sara och hämtar mig, sedan bäör det av mot åland. HAHAHA jisses så skoj vi ska ha.

Har även kommit på en liten detalj... vi har fortfarande inte visat några kort på huset. En del av er som kikar inhär ibland har ju faktiskt inte varit här... jaja det kommer nog ska ni se.

Katterna heter förresten varken Hjalle och Heavy eller Salt ochpeppar.. Den ena heter Grålle och den andra är numera namnlös igen. Namnförslag tas gärna emot =)

Nähe ni gott folk nu ska jag fixa det sista innan jag kan åka.

Hoppas mitt inresse för bloggningen är tillbaka men troligtvis inte.

Puss påe r!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag är faktiskt riktigt nyfiken på huset ju! Jag tror att jag vet på ett ungefär var det ligger nu, Nicklas har pekat ut var han trodde att det var. :)



Grålle? Då borde den andra också ha ett traktornamn ju. :P Lamborghini, haha.



Ha en trevlig Ålandstripp o hoppas att du tar med dig blogglusten hem! :)

2009-05-10 @ 20:43:21
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Jojo

Heeej! Vad roligt att du är tillbaka! =)



Så han har inte längre någe namn?? Jaa du, det är himla svårt att komma på, vi bytte ju namn på Alice oxå när hon var liten. =)



Hoppas ni hade kalas kul på åland förresten!



PUSS & KRAM

2009-05-11 @ 10:01:17
URL: http://josepena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0