Jobb och möte

Nu har jag lämnat plutt på dagis och ska straxt bege mig till jobbet efter fyra dagars välbehövlig ledighet. PÅ jobbet väntar möte med nya chefen och jag tror jag hhört det ryktas om entrecote med hemma gjord bea sås och eventullt ett glas vin efter mltet. Det klingar iallafall härligt i mina öron.

Om sju veckor går jag på semester i tre veckor och sedan har jag föräldraledigt i två veckor. Mmm vad jag längtar, ska bara vara och njuta fullt ut. Mysa med HELA familjen också, oftast så är det ju så att antingen är stefan hemma med Albin o jag jobbar eller så jobbar han men då är jag ledig. Vi sliter med andra ord inte på varandra, men det kanske är bra, vad vet jag?

Nähe ni gott fölk nu ska jag svida om och bege mig till jobbet.
Puss på er!!



SÖTIS!!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Vilken snygging! =) Väldigt skojigt förresten att du är tillbaka i bloggvärlden! PUSS PÅ ER

2009-05-13 @ 15:55:02
URL: http://josepena.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt gumman! Tycker ni ska skaffa ett syskon till Albin!

2009-05-13 @ 20:20:55
URL: http://nogg.se/evigsingel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0