hej hopp!!

Nu har vi sett Wallander på bio och den var riktigt bra faktiskt...så nu är det bara att vänta på att nästa film kommer ut.
Albin var ju i Udden under tiden och han hade skött sig riktigt bra och jag är inte ett dugg förvånad faktiskt för han är oftast ganska nöjd med livet. Jag är såå tacksam att han är frisk igen för usch och fy för sjuka barn. Nu är det ju bara en dryg vecka kvar tills det är dagisdags så då är det väl dags att bli sjuk igen misstänker jag.
Nu ligger knytet och ska sova... hans sovtider har blivit lite konstiga den sista tiden, han har inte somnat förens vid tio men vaknar ändå en timma tidigare än han brukar, Barn är inte logiska.
Skulle vilja lägga ut lite bilder men jag tror inte vi har några som ni inte redan sett... eller säkert 500 bilder men då kanske det saknas en fot, eller dylikt.

I mormor och morfars diskho trivdes han när han var mindre =)

Hos mormor och morfar i deras diskho=)

Här är han tre dagar

Tre dagar gammal och ganska försvarslös...

Albin och kusin

Sover gott hos kusin Simon



En glad skit har han alltid varit...

Jaja nu har ni fått lite ögongodis men  nu måste jag sova för imorgon bitti ska jag till stallet och fodra o släppa ut lite hästar.

Bye bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0