Mumma

Det var riktigt gott med Strömming så nu är jag mätt i magen o ska straxt bege mig till gympasalen på klädbytardag se omman kan hitta något roligt till lille herrn. Han smaskade också i sig strömming och tyckte det smakade riktigt bra, då blev jag glad. Stefan satt brevid och och tyckte bara att det luktade illa så han ska äta något när Albin har somnat vilket är typ... snart hoppas jag.
Nä nu ska jag ringa till Annika och höra om hon ska med till gympasalen annars får jag åka själv.

See you later!!




Slänger in en bild på Ankan också när hon är i sin allra bästaste form=)
Varsågod Annika det var så lite!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh varför svarar inte du i din mobil...

jag har tre alternativ =)

1: den är på ljudlös

2: du sover faktiskt!=)

3: du hör den inte



Sen ett otänkbart alternativ, du har inte lust att prata med mig???!!!!!



hörs imorn om inte lite senare!!

pussåkram

lycka till på dagis!!1

2009-02-08 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0