Ljusparty

Japp det har jag haft nu och det gick jättebra =) Så nu har jag två underbart vackra "ljusstakar" som kommer hem inom kort .
Sitter och pratar med min bästa sara på MSN och vi är lite uppspelta för imorgon ska vi ju till ULLARED. Jag längtar så himla mycket så nu håller jag mina små tummar för att Saras dum dumma mensvärk inte ställer till problem. Men jag tänker INTE tvinga med henne om hon mår jätte dåligt, hon kan ju göra det när röda tanten är på ingång. Stackars Sara.
NÄhe ni gott folk nu ska jag sätta mig med stefan o kolla vad jag behöver handla och göra en liten budget till morgondagen. efter det ska jag göra lite smörgåsar till matsäcken och sen är det BUMS i säng och försöka sova en skvätt.

Men sköt om er alla så ska jag skriva imorgon kväll om jag gjorde några fynd,

Till Emma så hoppas jag att vi kan ses snart, VG, Liam Du, Eddie o jag o Albin =)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det vore jättekul! :)



kul även med ullared, hoppas du hittar massa onödigt, hehe. :P

2009-02-04 @ 08:52:47
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0