Hoppla i halmen

Det är klart Maria att du är bjuden på ljusparty =) Och vi ska åka bil till Ullared.

Inatt har vi sovit lite oroligt och jag tror ju jämt att Albin ska spy när han blir ledsen om nätterna men inte då... =) Så nu har vi ätit frukost, Albin tröck nog i sig 2½ macka och kräm med mjölk. Det märks på hans frukost vanor att han inte äter välling på kvällen längre kan man säga.



Idag kommer den här vilden till ALbin och ska leka av sig lite... det är JÄTTE längesedan då lekte med varandra. Han tar visst med sig sin mor också så då får jag äntligen träffa henne, det var ju alldeles för längesedan vi sågs nu. Men det är väl så det kommer bli tyvärr när den ena jobbar och den andra pluggar men vi får se till att försöka så grabbarna får ses så ofta det bara går. Man kan ju säga att de diggar varandra =)

Nähe ni gott folk nu ska jag gå ut till sambon och se vad vi ska hitta på. Eller jag vet att vi ska till krokek och hämta en växasäng till Albin men frågan är om stefan vet om det =)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi va söt du är:) hehehe var det i dag? Vet inte om jag kan komma, mår inte tipptopp:S Men nästa gång då kommer jag:P va kul hoppas det är lite folk!

2009-02-03 @ 11:53:07
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0