God afton

God afton mina damer och herrar!
Hur har er dag varit??
Min dag har varit alldeles lysande jag har haftå så mycket energi...
Jag gick upp med Albin så Stefan fick sovmorgon det var han värd för jag har legat och grisat till närmare tio i flera dagar nu. Sen gjorde jag en rensning i i Albins garderob, måste ju veta vad han behöver nu när jag ska till ullared på onsdag. Hoppas ni blir avundssjuka HAHAHA. efterr det så satte jag igång att göra pannbiff o himlans så gott det blev. Sällan jag är nöjd med min egen matlagning men  iblan inträffar det iallafall...
Sen bar det av till jobbet och dit tog jag mig med mina små fötter så då fick jag en liten promenad också. PÅ jobbet var det kaos i början men sen lugnade det ner sig och tillslut var det ungefär helt dött.. Sen var det bara att knalla hem igen, det är så skönt att komma hem efter en dag på jobbet, helt underbart.

Imorgon ska jag ju ha ljusparty och jag ar typ ingen aning om vilka som kommer men jag vet att vi blir minst tio men vi kan lika gärna bli 15-20 för det är så många som inte har svarat på min inbjudan... Japp känn er träffade =)

Nähe ni gott folk nu ska jag sussa lite tror jag... man behöver visst det ibland säger dom som vet.

Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ullared!! Jag vill med dig! Ska du åka buss/ bil?? Men hallå jag har inte fått non inbjudning till not ljusparty! Nehep här är man inte vänner inte:P hehe

2009-02-02 @ 23:28:27
URL: http://metrobloggen.se/pjaamasbyxan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0