Ensam

ja nu sitter jag här alldeles ensam eftersom Albin är på dagis och jag ska straxt hoppa i duschen och bege mig till jobbet. Jag lämnar Albin klockan elva när jag stänger för annars ska han till dagis mitt i sitt sovande och det känns inte riktigt snällt mot honom.

Jag har precis pratat med Åsa i urskogen, de kom nämligen hem från Gambia igår så jag var tvungen att höra hur de haft det och de hade haft det underbart, synd bara att oskar blev sjuk och är det fortfarande. Ett tips från Åsa är att om ni åker till GAmbia så ta för faaan inga kort på poliser elller dess fordon. Hennes svärfar tog kort på en polis motorcykel och hamnade på polisstationen för det. deras chaufför sattes i fängelse men släpptes efter att ha betalat typ 3-4000 i gambianska pengar. Världen ser ganska olik ut mot här kan man säga. Så nu ser jag fram emot att åka till dom och se på bilder och titta på film.

Nähe ni gott folk nu måste jag göra eett försök att fräscha till mig lite. vi får väl se hur det går.

puss på er!

sänder en extra tanke till Sara som opereras idag. Tänker på dig älskade vän.



Kommentarer
Postat av: Emma

Ha, läskigt o bli fast där nere..!



O du, förresten;



"Din blogg har blivit rekommenderad att läsas i min blogg genom "Pay it forward - by blggers". Läs på min blogg vad denna bloggkedja handlar om och Du har nu fått äran att föra detta vidare på samma sätt!"

2009-02-26 @ 08:24:52
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0