Dagis

japp nu är vu hemkommna från dagis och Albin ville inte följa med hem. Det är väl ett bra tecken?? Vi var ju bara där i en timma men han röjde för fullt, han var bara lite blyg första tio minutrarna sen var det full rulle. Så imorgon ska vi vara där vid 9 och ha fruktstund sen ska vi gå ut till klockan elva.
Förövrigt har jag ont i huvudet så jag hoppas på att han somnar snart så jag kan gå o sova lite men det är väl att önska för mycket...nävars han somnar nog snart han sitter i sängen och låter som jokkmokksjocke ungefär hehe han är bra söt pluttisen.
Idag är ju Stefan iväg o jobbar också, det känns lite konstigt kan jag lova.
Nä nu ska jag se till att han där inne somnar så jag får vila mitt lilla huvud lite,

Bye bye



På bilden så var Albin knappt året och LITE smutsig =)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej hej.

Vad bra att han tycker det är roligt på dagis då! =) lite lättare att lämna honom där då kan jag tänka mig! Hoppas han tycker det är lika roligt imorgon! Vilken kanonsöt bild förresten! =) PUSS PUSS PÅ ER!

2009-02-09 @ 15:33:44
URL: http://nogg.se/jojos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0