Älskade speedade unge

Är alla barn speedade efter att de kommit hem från dagis?? Albin är iallafall alldeles tokig men på ett härligt sätt =) I bilen hem från dagis satt han o sa mamma ungefär 40 gånger och alla gånger i olika tonlägen. Det är väl det som är att utforska talet?
Nu håller jag på att laga lax till mig o albin hoppas verkligen att det blir gott, det är klart vilken minut som helst, det ska bli gott med mat.

Nähe nu ska jag duka lite och jag misstänker att jag får hjälp.

VAr menade du att jag länkat till VG Sandra i ett inlägg eller på själva sidan?? Om du menar länken på sidan så vet jag inte hur man får dit den för VG talade om för mig hur man gjorde men jag har ju såklart glömt bort. Men nu har jag ju iallafall länkat till dig i ett inlägg =) Puss på dig gumman!



Sätter in lite bilder på sandra och hennes familj.

Det här är då dalmasen som är lite knäpp i huvudet. Men vad kan man mer begära?
Förövrigt så tackar vi så oerhört för de nattliga samtalen vi får av dig =)



Tösabiten till vänster är ju världens bästa Sandra och tillsammans med den puckade dalmasen ovan lyckades hon åstadkomma något alldeles otroligt gulligt nämligen.................................




Stojjan, Dojjan och vilka nu alla hans namn är. Jädrans söt är han iallafall och det är endast Sandras förtjänst.




Nu blev det visst ett helt inlägg om er men det får ni ta =)

Tjoflöjt på er!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt du är:D

Massa puss på dig.

Jadu varför Andreas ska ringa er varje gång han är på lyset kan man ju verkligen undra:P?

Jag menade på sidan så nu ska jag förklara för dig hur man gör: Du loggar in på din blogg, klicka på översikt, sedan arkiv,sedan länkar, Där ser du en liten grön ruta som det står ny länk i, var god klicka på den. sen är det bara att länka på:P

Puss o kram

2009-02-13 @ 20:02:43
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Titta det där gick ju bra:D

2009-02-13 @ 21:43:00
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: PoAtheMas

Om ni vill så kan jag ringa er varje natt, det kan jag göra. Men bara om ni vill förstås. Ha en trevlig helg förihelvete. Hälsa Albino von Daycare.

2009-02-14 @ 00:04:48
URL: http://andreasarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0