Sämst

Jag är verkligen sämst på att blogga... nu har jag helt glömt bort det i några dagar men va faaan man kan ju se på fejjan numera vad som händer i ens liv =) Idag har jag iallafall en städar dag, jätte tråkigt men väldigt skönt när det är klart. Albin tycker jag är sååå tråkig som bar städar o inte har tid för honom så nu ska vi gå in på hans rum o leka lite har jag tänkt för att döva mitt dåliga samvete. Eller ska jag dra ett varv med snabeldraken först kanske?? Ja ni det får nog bli så, annars är risken att det inte blir gjort överhängande stor skulle jag tro tyvärr. Så nu är det bestämt dammsugning först och sen bus med bästa sötaste Albin som sitter i soffan o tjatar... MAMMA MAMMA kom mamma mamma kom. Han är bäst min finaste unge!!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jojo

Sådär, nu har jag fixat en ny magbild! =)

Pöss pöss

2009-12-09 @ 11:00:15
URL: http://josepena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0