Åhhh

Jag är så trött på allt elände... nu trodde jag albin slutat med sina konstiga nattliga vanor, nämligen att kräkas men nej då för en stund sedan var det dags igen. Så imorgon blir det att ringa till farbror doktorn o höra vad de tror det beror på. Dom kommer säga magsjuka o jag kommer säga: NEJ!!!!!! Det är väl ingen normal magsjuka som beter sig såhär?? Han har spytt tre gånger på en vecka o senast var natten mellan fredag o lördag då han spydde ner både sig o hela sängen typ, ikväll var det lite mer hanterbart men usch så hemskt o tråkigt men värst för lille gullungen som blir så ledsen så ledsen =( Han är iallafall mitt bästa även om han har kommit in i en ålder där ordet NEJ sägs mest hela tiden, han använder även sina händer som pistol och skjuter mot oss om vi säger något som inte riktigt gillas... Är det Okej??? NEJ... Jag ska nog också börja säga NEJ om allt tror jag. USCH o fy. JAJA nu ska jag krypa ner i sängen med Vi föräldrar tidningen som kom i brevlådan idag det gillas starkt.

Sköt om er!!!




Dessa är mina bästa o kortet är taget på stranden på Gran Canaria..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0